loading...
دانلود رایگان فارسی
دانلود فا بازدید : 108 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود در ادامه

GetGo Download Manager ابزاری است که می توانید برای دانلود فایل از سایت های نمایش آنلاین ویدئوها، مورد استفاده قرار دهید. در حقیقت برجستگی این ابزار دانلود، زمانی بیشتر به چشم می آید که قصد داشته باشید میزان زیادی از اطلاعات را دانلود کنید، زیرا این نرم افزار با سرعت بسیار بالایی فایل های مورد نظر شما را دانلود خواهد کرد.
نرم افزار GetGo Download Manager ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکاناتی است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جواب گو باشد. این ابزار قابلیت های بیشماری دارد. اولین و مهم ترین خصوصیت این دانلود منیجر، رایگان بودن آن است که دیگر به هیچ گونه کرک یا فایل جداگانه ای نیاز نداشته و پس از نصب هم به راحتی قابل استفاده خواهد بود. قابلیت های معمول که در اکثر نرم افزارهای مشابه هم وجود دارد در GetGo Download Manager هم گنجانده شده است. سازگاری با مرورگرهای رایج از جمله نسخه های مختلف IE و Mozilla Firefox ، سرعت بالا در دریافت فایل ها از طریق تکه تکه کردن فایل برای دریافت سریعتر، امکان Pause زدن چند باره در طول دانلود یک فایل، قابلیت زمان بندی دانلود ها و چندین و چند قابلیت دیگر که معمول با کمی تغییرات در اکثر نرم افزارها قابل مشاهده خواهند بود.

اما این ابزار قابلیت های مهمی هم دارد، از جمله این که می توان به سادگی از سایت هایی نظیر YouTube، Myspace، Google Video، MetaCafe، DailyMotion، iFilm/Spike، Vimeo کار دانلود را به سادگی انجام داد. این سایت ها، نوعی سرور به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری می باشند که معمولا به صورت آنلاین فایل های صوتی و تصویری را اجرا می نمایند. قابلیت دانلود دسته ای فایل ها به سادگی، امکان ذخیره سازی فایل ها تا 2 گیگابایت یا بالاتر، محیط کاربری جذاب به همراه چندین پوسته زیبا، استفاده بسیار آسان از نرم افزار که نکته مهمی در بین کاربران به شمار می رود و چندین و چند قابلیت دیگر که مطمئنا کاربران می توانند در طول استفاده از GetGo Download Manager به آن پی ببرند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetGo Download Manager:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- افزایش سرعت دانلود تا 500 برابر
- قابلیت Pause چندباره در طول دانلود فایل ها
- قابلیت دانلود از سایت های نمایش آنلاین ویدئوها
- امکان دانلود فایل های حجیم حتی بیش از 2 گیگابایت
- هماهنگی با اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس
- امکان دانلود دسته ای فایل ها
- امکان زمانبندی برای دانلودها
- وجود چندین پوسته ساده اما زیبا
- پشتیبانی از تمامی پروتوکل های رایج
- دانلود آسان از یوتیوب و فیس بوک و...
- پیش نمایش از تصاویر دریافتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- امکان ادامه دانلود دانلودهای شکسته و ناتمام
- و ...


سیستم مورد نیاز

- Microsoft Internet Explorer 7.0 or higher
- Intel Pentium 4 - 1GHz or higher with 512 MB RAM
- 50 MB free disk space and a TCP/IP connection to the Internet.


nager is a tool that you can use to download information from the online environment. Its abilities are best seen when handling large amounts of information.

The user interface of the software is familiar, so you can easily find your way through it.

In the "Downloads" panel you can view downloading, queued, failed, stopped, pending, scheduled, completed tasks, categories and history.
دانلود فا بازدید : 101 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود در ادامه



در این لحظه سه تم از تم های گرافیکی و دارای فایل فلش(متحرک) برای طرفداران گوشی های سونی اریکسون آماده کرده ایم.تم ها دارای رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ میباشند و هم اکنون میتوانید این سه تم را از پی سی گپ دریافت کنید.
دانلود فا بازدید : 135 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بقیه اطلاعان در ادامه ی متن
هیلاری داف
اطلاعات هنرمند
نام اصلیهیلاری ارهارت داف
زادروز۲۸ سپتامبر ۱۹۸۷

هوستون
، تگزاس، ایالات متحده آمریکا

سبک‌هاپاپ راک، پاپ، پاپ بابل‌گام، الکترونیک، رقص، الکترو-پاپ

کار(ها)هنرپیشه، خواننده، آهنگ‌ساز، طراح مد، تهیه‌کننده، سخنران

مدت کار۱۹۹۸–اکنون
ناشر(ها)دیسنی/بوینا ویستا

 (۲۰۰۲-۲۰۰۳)
هالیوود
(۲۰۰۲-)

دانلود فا بازدید : 106 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
اجرای بازی یا فایل جاوا بوسیله ی کامپیوتر


توسط این نرم افزار کامپیوتر شما به راحتی میتوانید فایلهای با پسوند .JAR را در کامپیوتر خود اجرا نمایید.

پس از اجرای این نرم افزار کامپیوتر برای موبایل شما با یک گوشی موبایل روی مانیتورخود مواجه میشوید که اندازه صفحهء آن ۱۷۶x۲۲۰ است.

تنها مشکل این نرم افزار کامپیوتر اجرا نکردن بازیهای سه بدی جاوا است که ممکن است گاهی ایجاد مشکل کند.این نرم افزار نیازی به رجیستر  ندارد و به صورت دایمی کار خاهد کرد.

 


دانلود فا بازدید : 229 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود در ادامه ی متن

یک بازی بسیار فوق العاده و بسیار با مزه برای گوشی های تحت جاوا وبا  رزولشن 208×176 که پیشنهاد میکنم دانلود کنید..این بازی  به تازگی انتشار یافته است و نظر خیلی از دوس داران بازی رو به خودش جلب کرده..امیدوارم لذت ببرید
دانلود فا بازدید : 198 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
دانلود بازی در ادامه ی متن
{پی سی گپ}
مروز برای شما دوستان عزیز بازی اکشن و محبوب مورتال کمبات  ۱ و ۲ و ۳ سگا رو گذاشتم. این بازی یکی از بهترین و محبوب ترین بازی‌های مشهور سگا بوده است که به دلیل گرافیک بالا و قابلیت دو نفره بازی کردن و فاتالیتی‌ها و رمز‌های زیاد همواره بین گیمر‌ها محبوب بوده است. این بازی‌ها از کیفیت مناسبی بر خوردار هستند. دانلود این بازی دوست داشتنی رو به همه شما توصیه می‌کنم. هم اکنون شما می‌توانید مجموعه کامل این بازی دوست داشتنی را از سایت پی سی گپ دریافت نمایید.


دانلود فا بازدید : 121 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

با استفاده از سیستم ایجاد و مدیریت سایت وی سی پنل می توانید براحتی و در زمان کوتاهی یک پایگاه اینترنتی راه اندازی کنید . برای استفاده از ابزار ، نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارید قالب ها ، فضای رایگان و ابزار موجود در سیستم تمامی امکانات لازم جهت مدیریت یک سایت را برای شما مهیا می کند !

وی سی پی ، ابزاری است كه شما را قادر می‌سازد در هر سطحی از دانش كامپیوتری باشید برای خود یک پایگاه اینترنتی راه  اندازی کنید . علاوه بر سادگی كار با آن ، سایت تولید شده داری قابلیت های پیچیده و حرفه ا‌ی بیشماری است كه با چند کلیک آماده استفاده می‌شوند . به طور مثال یك سایت تولید شده با وی سی پی در زمان یك روز ، حداقل سه تا چهار ماه وقت یك فرد حرفه ا‌ی را خواهد گرفت . پیاده‌ سازی قابلیت هایی چون مدیریت كاربران ، تالار گفتمان ، مدیریت محتوا ، بلوک ها ، جستجو ، قالب های زیبا و سایر امكانات موجود در وی سی پی برای یك فرد بسیار مشكل است .  بعلاوه سایت شما در سیستم وی سی پی رایگان میزبانی می شود !

ادرس سیستم سایت دهی و معرفی کارایی های سیستم در ادامه

دانلود فا بازدید : 222 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سیستم نمایش مشخصات کاربران وبلاگ ها و وب سایتها

توسط سیستم نمایش مشخصات کامپیوتر های کاربران می توانید مشخصات یک کاربر وبلاگتان را به نمایش در آورید .
این مشخصات عبارت است از :  نوع مرورگر - شماره IP - نوع سیستم عامل - کشور محل سکونت

 

کد در ادانه ی متن

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 698
  • بازدید سال : 6,812
  • بازدید کلی : 197,455